Lördag!

Tänkte börja med att berätta att i torsdags drog jag och mamma till Örebro för att hälsa på evelina och Idun och det var väldigt trevligt, sedan när jag kom hem så kom bästaste Michaela med familj hit och hälsade på vilket var jätteroligt eftersom det är så längesedan vi träffades :)

Fredag:  Gjorde vi inte så jättemkte, älsk var ju ledig så vi fixade bort julpyntet, bärde in ved, Var ut i skogen med vovven så han fick springa av sig. Sen kollade vi lite film och åt mat tills det var dags för ännu en promenad för hjärtat <3

Idag: Så ska vi åka och hälsa på Klas och älsk mamma i nykroppa och få lite fika där, efter vi vart där blire PIZZAA! :D


Mitt nya motto är att jag måste verkligen gå ner i vikt nu.... MINST 6 kilo jag kan inte väga såhär mkt längre det är ju bara dumt!! Så nu blire allt inge godis och dricka utan saft och vatten. Sen mer promenader och komma igång med träningen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback