vad har då hänt 2011?

Gör en liten årsresumé som alla andra har pysslat med ;)

- studentkrysning
- Sista helgjouren i mariebergsskogen med Erica
- Studenten
- Hämta hem mitt lilla hjärta Cazper <3
- Flyttade mer eller mindre helt bort till Daniel och där trivs jag som bara den!!
- Fyllde 19 år i Juli
- Åkte till Ullared med mamma, pappa, daniel, magnus, henke och ingrid!
- Sommarjobbade på gillersgården hela sommaren också!
- Gick valpkurs med vovven
- Mamma fyllde 51 år
- Broder fyllde år
- Pappa fyllde 60 år
- Åkte till GranCanaria med mitt hjärta i en vecka
- Firade ett år med mitt hjärta!!!
- Firade jul hemma hos älsklingens mamma
- Firade nyår här hemma med massa myys framför tvn :)


Har faktiskt hunnit med skapligt mkt i år, en massa trevliga saker!!
Hoppas detta året blir minst lika bra som det förra, men det tror jag nog allt att det ska bli! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback