dagens outfit ;-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lägger inte ut dagens outfit varje dag, idé då att ens lägga ut ibland ? man brukar ju lägga ut de nästan varje dag . Så läsatna ser , om man nu ska "följa ditt liv " Men du gör det liksom någon gång ibland ?? Blir ju bara skumt !

Svar: Haha va roligt, nu är det ju så att det inte var meningen att kalla det dagens outfit utan att skriva veckan på graviditeten men upptäckte precis innan att jag redan använt det i de två tidigare inläggen så då skulle det bara bli konstigt med en tredje gång så det är därför flörtgubben är sist ;)..Om det blir skumt så måste du ju inte titta in, det är ingen som tvingar dig att läsa min blogg. För här skriver jag exakt som jag själv vill :) Men tack för att du fråga ;)
Mella

2012-11-07 @ 11:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback