trötter de e jag de!

usch känns verkligen nu i kroppen när projektet har startat då man måste gå upp tidigt på morgonen så man hinner med allt innan man börjar. På eftermiddagarna är jag helt slut i hela kroppen men det kan ju oxå bero på att jag sover sämre och sämre om nätterna sorgligt nog!
Är man inte gravid tror jag inte man kan förstå vad trött och sleten kroppen kan bli efter en dag, många tänker bara men det där är ju ingenting MEN det kan jag lova er att det är. Vi människor är olika och vi som är gravida får ryggvärk och magsmärtor samtidigt så bär vi på en annan människa och dess vikt samtidigt som vi plågas av alla dessa hormoner som gör exakt som dom vill, så har ni inte vart med barn så ska ni inte yttra er i denna fråga tkr jag för ni vet ingenting om det! :-)

Tack för mig, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback