v 34 ( 33+0 )

Idag går jag då in i vecka 34 vilket känns underbart för då vet man att det närmar sig lite hela tiden!
Dagen idag har inte vart toppen precis för har haft ont i magen mer elr mindre hela dagen, sov dåligt inatt oxå så det gjorde ju saken inte bättre precis.
 
Menmen trots värk så har jag vart ute med Cazper två gånger, vart ner till kommunen och fixat lite där och sedan plockat disk så nu håller jag på och eldar och laddar upp bilder som jag tänkt beställa hem, bäst att beställa redan nu när det finns gratis erbjudande för kan tänka mig att när bebisen kmr blir det ju bra mkt bilder då med och man har ju redan nu så mycket man vill ha och sätta in :)!
 
Nejj nu blire vila tills mannen kommer hem för då äre matlagning som står på tur, ha en trevlig kväll för det ska vi iaf !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback