Visning av förlossningen!

Idag ringde jag in till förlossningsavdelningen på Karlskoga för att ordna en tid som vi kan komma dit och få kika runt lite över vad som komma skall, ville titta runt lite för då känns det lite säkrare på något vis. Så dit ska vi den 13 december :)
 
Fick hem åkpåsen idag så bild kommer i morgon!
 
Fick även hem alla bilder jag beställt från fuiji, många bilder från grancanaria men även bilder på Cazper och ja lite allt möjligt. Kul att ha senare i livet liksom så nu måste jag bara införskaffa mig några album så jag kan stoppa in bilderna i. Har ju bilder liggandes från förra gången jag beställde oxå. Kan verkligen rekommendera att beställa därifrån när dom har sånna där erbjudanden om 100 bilder gratis och att man bara behöver betala frakt på 29 :-
Man får så mkt för pengarna och snabb leverans va det oxå så en massa +++ på det !
( ps. bilden är 2 år gammal men ville bjuda på någon bild iaf)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback