Lyckat!!

När jag var till arbetsförmedlingen i måndags fick jag reda på att jag måste ut på praktik igen, så idag ringde benny om att vi ska ha möte om det på torsdag. Då undrar jag hur fan ska jag kunna praktisera tills årsskiftet när bebisen är beräknad till 7 januari. Nu så fort jag gör någonting blir jag ju helt slut och jag måste ligga och vila åtminstonde en gång per dag för att orka!!
Och med mina bäckensmärtor så vet jag faktiskt inte hur jag ska klara det men bara att bita ihop och gilla läget antar jag, kommer sluta med att jag måste lägga mig så fort jag kommer hem och kommer sedan inte kunna ta mig upp ur sängen på hela kvällen, lycket måste jag säga!!
Visst jag vet ju att jag måste praktisera men så nära inpå födseln vet jag inte riktigt om jag vill, hade vart skit glad om jag bara behövde jobba tills jul och sen får va ledig, menmen..
 
Har jag tur så kanske dom har lite överseende med detta och förstår hur jobbigt jag kommer att ha det den sista tiden.
 
nej nu har jag klagat färdigt så nu tar jag och lägger mig framför tvn ist !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback