Onsdag!

Dagen började vid åtta så gick upp och började bädda rent i sängen, han halv vägs innan lilleman vart otålig så blev att ta upp honom, byta blöja och klä på honom lite kläder och ordna lite mer käk åt både honom och mig.

Jag åt och kollade lite tv och tillslut slumrade han för sin dagliga powernap så tänkte gixa i ordning allt men precis när jag börjar med aäbgen igen ja då vaknar han men jag hinner klart innan han blir otålig.

så efter någon timme ger vi oss ut på en promenad för att sedan bege oss hem och börja med maten åt älsklingen när han är hem på lunch.

Sen när lilleman vaknat efter promenaden blire lite käk för honom innan vi beger oss till samhället för att handla litegrann och det går skitbra, han är vaken hela tiden men ligger bara och spanar som tur är så nu är vi hemma igen och myser med lite prat i sängen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback