Helgen!!

Jag börjar med fredagen då vart det promenad och handling som vanligt. På eftermiddagen kom Amandus farmor hit och hälsade på i några timmar!

Lördag : Åkte vi till karlstad för att kolla på ny bil så snart blire byte. Sedan åkte vi och handlade lite på elgiganten där jag köpte en flaskvärmare. Blev även ett besök på mc donalds innan vi gick in för att titta på barnvagn som vi kan ha med till teneriffa. Vi hittade en som vi verkligen fastnade för så det blev en ny vagn på det. köpte även hand och fot print där med ram och bild som man kan sätta det i, kommer bli skit fint!!

På vägen hem svängde vi in till svärmor på lite fika innan vi åkte ända hem. väl hemma blev det promenad innan melodifestivalen.

SÖNDAG: Långpromenad och när jag kom hem stog svärmor och emilia här så hade sällskap av dom ett bra tag. Vi beställde flygstolar så vi får sitta där vi vill. När dom åkte gick jag och Amandus till ica och handlade lite och när jag kom hem igen var mor & far här. Sedan blev det bara mys framför tvn.

Bilder kommer inom kort eftersom mobilen inte vill lägga upp dom här så får ni stå ut ett tag till :-)

Nejj nu är det snart sängen men ni får hare så gött!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback