hembesök av BVC!

Idag är första dagen som jag är själv med vår lilla son då älsklingen började jobba igen.
I morse kom då bvc på besök och mitt lilla hjärta har då gått ned ytterligare lite till så nu måste jag även ge honom ersättning så  han börjar gå upp i vikt ist, har troligen inte mat så att det räcker riktigt eftersom det går neråt på vågen ist för uppåt. Ska in med honom till barnmorskan i morgon för ytterligare besök och vägning så då hoppas vi på några gram + iaf!!!
 
Har även vart till tandläkaren idag så då kom mamma och Kia och var barnvakt medans jag va iväg!
 
Nejj har precis tänt i brasan så nu hoppas jag lillen ska somna ordentligt så att jag kan ta mig en varm dusch. Annars blir jag tvungen att invänta Daniel tills han kmr hem!
 
Men hare gött, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Okej, skönt att slippa gå över :) Men det var ju lyckat, skönt om förlossningen inte blir så utdragen :)

2013-01-14 @ 18:57:39
URL: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback