Mensvärk!?

Har haft som mensvärk i flera dagar nu samt som man har blivit tvungen att tömma tarmen *väldigt* ofta ( inte så intressant info kanske men ni behöver inte läsa!! )
Har även fått en genomskinlig flytning som är lite klibbig och jag har läst att det kan vara slemproppen som visar sig på detta viset. Om det nu är den så kan det vara ett tecken på att förlossningen inte är alltför långt bort iaf.

När man tänker på det så blir man lite nervös över hur svår smärtan kmr att vara elr när det väl kmr att starta. Har ju BF på måndag så bara 3 dagar kvar. men kan ju även dröja två veckor till om jag har otur!
 
Nejj nu inväntar jag på att älsklingen ska sluta jobbet och komma hem till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback