skrik, skrik och åter skrik..

Tror jag blir galen snart. När han inte sover så skriker han i stort sett hela tiden, ett helt hysteriskt skrik. När han ska äta så duger bara bröstet ett tag innan han gallskriker så enda sättet att få tyst på han för stunden är att ge han ersättning. När han fått det så sover han eller ligger och tittar en stund innan skriket börjar igen.

Ni som har bebisar som är lugna och bara skriker ytterst sällan kan vara riktigt glada för detta är inte ett dugg roligt att höra skrik mer elr mindre hela dagarna. Man är så trött i hela kroppen eftersom man inte får sova ordentligt hlr. Önskar verlligen att detta beteende ger sig snart och övergår till en sprallig och glad bebis.

Missförstå mig inte jag älskar mitt barn men det är psykiskt jobbigt att inte kunna trösta han när han skriker hela tiden. Jag skulle ändå inte vilja byta bort honom för allt i världen för han är helt underbar. Vissa dagar är mkt bättre än andra men just denna dag har vart hemsk så kände att jag behövde skriva av mig lite så nu är det gjort. Ska nu försöka få lilleman att sova en stund iaf så får vi se vart natten leder om det blir mer än 4 timmars sömn som jag fick natten innan. Dem timmarna va inte ens sammanhängande så skapligt tröty yes!!!


nej hare gött nu pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback