Ensamt!

Många här tycker säkert att det är jätteskönt att vara själva ibland men det gör verkligen inte jag, även fast jag har Cazper och Amandus när Daniel jobbar så känner jag mig så ensam när de båda ligger och sover. Är ju så himla mörkrädd så hatar verkligen att vara hemma själv på kvällarna. Det är verkligen det värsta som finns, men ibland måste jag ju så då är det bara att försöka bita ihop. Tur man har en liten vakthund som håller koll här! :)
 
Nu är det ju bara 2 h ungefär kvar tills hjärtat kommer hem och jag längtar redan!
Väntar även på att ett babygym på tradera ska gå ut så jag kan lägga ett bud, ett babygym som man kan bygga om till en tunnel. Inte världens finaste kanske men det kvittar mig billigt och bra ska det vara iaf för jag ger inte 600-700 kronor nytt för ett sådant, lite väl mkt pengar tkr jag iaf!
 
Nejj nu ska jag gotta ner mig i soffan igen med lite glass, hare gött allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback