Lördag!

Morgonen började bra, alltså mys med mina två pojkar!
 
Vi klev upp ur sängen vid halv tio ungefär, åt frukost och fixade iordning allt för att sedan bege oss ut till stugan en sväng men det blåste så himla kallt så vi åkte runt lite en stund innan vi begav oss hemåt. Väl hemma blev det tvn och jag fick börja med maten.
Så nu är vi mätta och belåtna, lr ja inte lillen för han sitter och äter just nu!
Kvällen får jag sorgligt nog spendera själv eftersom älsklingen börjar jobba runt sex så jag får gotta mig och titta på melodifestivalen själv för kan tänka mig att Amandus redan sover då så bara att gilla läget..
 
Älskar dessa dagar då älskling verkligen spenderar den med oss och inte har en massa att göra <3
 
Tiden går sjukt fort känns fortfarande som nyss då du kom upp å mitt bröst, den bästa stunden i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback