Nybadad liten kille! :)

Badade lillkillen nyss då jag tyckte han luktade lite spya och det är ju inte så värst fräscht, vill ju han ska lukta så himla gott som han brukar göra så alltså var en tvätt behövlig. Han låg i badet och sprattlade och hade sig som vanligt, börjar bli lite svårt att hålla i han samtidigt som du ska tvätta han eftersom han når till den nedre kanten på badbaljan så kan han ta värsta satsen och trycka ifrån och då gäller det att vara stark så han inte slår i skallen i den övre delen. Men det går allt an. Så nu är han ren och doftar ljuvligt igen så nu kan jag snosa på!
 
Dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom den dagliga promenaden förstås som ska göras nu!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

Det finns en sittdel som man ksn sätta fast i bsljan som han kan sitts i och du får armarna fria. Perfekt tyckte vi när vi hade en sån.

Svar: Jo jag vet att det finns sånna men detta fungerar det med så vi kör på det :)
Mella

2013-03-11 @ 11:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback