Soliga Torsdag!

Inatt sov lillen 5h i sträck men sen ville han inte sova mer så sedan halv tre har han legat och krånglat och inte velat sova, så tänkte jag tar väl en promenad för då brukar han alltid somna och sova i några timmar men ja visst han somna ganska fort men efter halva vägen så vakna han och låg och titta så även när vi kom hem men jag lät han ligga kvar i vagnen för att se om han somnade igen. Åh det verkar som jag har sån tur för tillfället iaf för det är knäpptyst. Bara att se hur länge det vara.

Va grymt roligt att träffa Johanna och Dana igår blev som tänkt mkt prat, mat och fika. " Vi börjar bli gamla, 9 år kvar tills vi är 30 ;) "
 
Vad dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt mer än att Daniel kommer hem vid 4 men har inte ens någon aning om vad jag ska göra för mat idag, orkar inte tänka på det men måste väl börja fundera på det snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback