Tisdag!

Natten har vart underbar så tror att A var väldigt trött för han sov väldigt bra, först vaknade han vid tjugo i två men sen sov han enda till halv sju vilket aldrig hänt tidigare utan han brukar alltid äta var tredje timme. Så en annan fick ju sova lite mer än vanligt iaf vilket var otroligt skönt *Glad mamma*
Nog för att det säkert bara var en engångshändelse men man kan ju nöja sig så länge iaf :D
 
Är så himla roligt nu när han har blitt mycket gladare och mer vaken än han var tidigare, nu kan han ju ligga och titta och pyssla i en timme nästan innan han blir arg vilket verkligen inte gick förut då han blev arg efter någon minut bara. Man märker ju verkligen att det blir nya framsteg varje dag... Är så himla glad att du är min hjärtat <3
 
Just nu är Robban här för dom ska sätta på extraljusen på bilen så det blir lite bättre ljus, tydligen jättedåligt helljus på bilen så då behövs det ju.
 
Idag slipper jag laga mat oxå för vi ska till Ingalis på mat vilket jag tkr är skit bra för jag hatar verkligen att laga mat men blir ju tvungen eftersom älsklingen inte vill göra det, måste då medela att jag inte kan göra mat heller utan det blir det som man brukar laga ungefär. Testar väl något nytt ibland och konstigt nog har de fått bra omdömen av mannen :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback