Tröttare än tröttast!

Eftersom jag typ inte fått sovit något inatt elr inte bara inatt utan på en hel vecka så kommer större delen av dagen spenderad i sängen för nu är kroppen så trött och sleten att den inte orkar ett skit...

Då tänker ni säkert ah men skyll dig själv som skaffade barn.
- Då kan jag säga att det är bland det bästa jag gjort men alla måste få sova för att må bra och eftersom jag inte kan sova på dagarna så blir det aldrig sömn för mig!!

Nu väntar jag bara på att lilleman ska somna ( OM nu der sker eftersom det inte gjort det inatt ) så en annan kan sluta ögonen en stund till. Har ju hela dagen på mig eftersom älsklingen är och byter in båda våra bilar till en ny bil om det nu går vägen vill säga :-)


arg som ett bi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback